w

Facebook blokuje reklamę hospicjum perinatalnego „ze względu na kwestie społeczne”

Ojciec Filip Buczyński – założyciel i prezes Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia postanowił na Facebooka rozpropagować ideę hospicjum perinatalnego, stacjonarnego i opieki domowej dla chorych dzieci oraz ich najbliższych. Według standardów Facebooka, treść publikacji nie spełnia określonych wymagań.

O. Buczyński opublikował post na swoim profilu na Facebooku, w którym wyjaśnia zasady opieki, którą realizuje na co dzień na Lubelszczyźnie, prowadząc Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia.

– Wyszedłem z propozycją wdrożenia tego modelu w całej Polsce. Chodzi o hospicjum perinatalne, opiekę stacjonarną, opiekę domową i opiekę dla osieroconych – ze wszystkimi antropologicznymi wymiarami tych działań. To naprawdę dobre rozwiązanie, które można z powodzeniem zastosować w naszym kraju – oznajmia o. Filip Buczyński.

Ojciec poprosił zaprzyjaźnioną firmę PR-ową, która mu pomaga w nagłaśnianiu jego inicjatyw. Postanowiono wykupić reklamę na Facebooku, jednak w odpowiedzi otrzymali od Facebooka wiadomość, że zespół Facebooka nie wyraża na to zgody „ze względu na kwestie społeczne”

– Nie chcą w istocie promować życia po to, by wskazać kobietom, kto może im realnie pomóc. Myślę, że wolą tworzyć iluzję, że znikąd nie ma pomocy, więc trzeba dzieci po prostu abortować. Łatwiej bowiem utwierdzać kobietę w ciąży tzw. „letalnej', że nikt jej nie pomoże, więc musi usunąć ciążę, niż wskazać ośrodki, które pomagają takim jak ona od lat. Nie wiem, jak to rozumieć? Może mi to ktoś wyjaśnić? To horror – mówi o. Filip Buczyński.

Zakonnik zapowiada, że nie chce tak zostawiać sprawy i pragnie mimo wszystko dalej promować w mediach społecznościowych działalność hospicjów perinatalnych, stacjonarnych i opieki domowej.

Agresywny atak demonstrantów na dziennikarkę z Mediów Narodowych

Kardynał krytykuje niemieckich teologów, którzy chcą „wspólnego posiłku eucharystycznego”